Saturday 29 September 2012

FAKTA YANG ANDA PERLU TAHU.

-YAHUDI ITU SENANTIASA CUBA MELEMAHKAN, MEROSAKKAN & MENGELIRUKAN SELURUH UMMAT MANUSIA DENGAN PELBAGAI FAKTA YANG DIPUTARBELITKAN OLEH MEREKA... JADI KEMBALILAH KEPADA FITRAH YANG ALLAH CIPTAKAN & KAJILAH KENAPA JAM YAHUDI KEBANYAKKANNYA BERPUTAR LAWAN JAM. MEREKA SURUH KITA GUNA JAM BIASA YANG MELAWAN HUKUM ALAM SEDANGKAN MEREKA GUNA YANG BETUL.


- KETAHUILAH YAHUDI YANG BUAT SUSU TEPUNG DARIPADA SUSU LEMBU TAPI MEREKA HANYA BAGI BAYI MEREKA SUSU IBU ATAU SUSU KAMBING SAHAJA KERANA HANYA 2 SUSU INI SAHAJA BERSIFAT ALKALI YANG LAIN BERSIFAT ASID.


- MEREKA BUAT COCA-COLA TAPI MEREKA TAK PERNAH LANGSUNG MINUMNYA.


- MEREKA BUAT ROKOK BERPUNTUNG (FILTER) TAPI TAK PERNAH HISAP ROKOK BERPUNTUNG, KERANA FILTER ITU AKAN MENAPIS KANDUNGAN OKSIGEN KE PARU-PARU MENYEBABKAN HANYA ASAP (KARBON MONOKSIDA) SAJA YG MASUK DLM DADA KITA. MEREKA SELALUNYA HISAP PAIP @ TAK HISAP LANGSUNG.


DAN BANYAK LAGI FAKTA MENAKUTKAN TTG SERANGAN DOKTRIN YAHUDI TERHADAP SEMUA UMMAT MANUSIA....


KAMI BUKAN SEMATA-MATA NAK JUAL JAM, TAPI MENYEBARKAN KEBENARAN YANG TERLALU LAMA TERSEMBUNYI SEJAK JAM DICIPTA...

Artikel Mastika
Januari 2003
Oleh:Norimanah Seman
Jam KeKanan - Ini Bukan Jam Biasa

Zurina Zakariya, 36, kasihan melihat suaminya, Sufian Abdul Rahman yang sudah bertahun-tahun menderita sakit lelah. Kadang-kadang geram juga melihat dia menyedut asap rokok tak putus-putus. Bukan Apa, Zurina bimbang penyakit suaminya itu bertambah parah.
Zurina malas nak bercakap soal rokok kerana ia akan menjadi punca pertengkaran. Tidak cukup dengan itu resdung Sufian pula semakin menjadi-jadi. Pantang terbau tumisan berbelacan, bersinnya memanjang. Kekadang berlarutan hingga sukar bernafas.
Makan ubat….emmmmhhh….itu bukan cara Sufian. Biar sakit melarat, makan ubat tidak sekali. "Malas," hanya itu katanya apabila disuruh Zurina.
Yang membuatkan Zurina naik angin ialah setiap kali pulang dari pejabat Sufian sering mengadu seluruh sendinya sakit.
"Rin, pinggang I sakit. Kadang-kadang sakit kat sini lepas tu kat sini," Sufian menunjuk-nunjukkan tulang belikat dan lututnya.
Nak suruh suaminya makan ubat dia sudah tahu apa jawapannya. Kerana itulah dia hanya mendiamkan diri.
Lama-kelamaan kesian juga tengok suami sakit. Lalu suatu hari dia teringatkan cara terbaik ‘mengajar’ kedegilan Sufian. Ya, jam tangan rekaan pakar terapi getaran warna, Dr. Hisham.
Dia pernah mendengar bahawa jarum jam ciptaan doktor itu bergerak kekanan, bukan ke kiri seprti jam biasa. Dia juga tahu jam tersebut boleh bertindak sebagai penyembuh penyakit. "Suruh makan ubat tak nak, tapi bising. Sakit itulah….inilah," Zurina berleter lalu menghulurkan jam yang baru dibeli itu kepada suaminya.
Sufian terpinga-pinga menyambut jam pemberian Zurina. Untuk seketika pening kepalanya membaca nombor yang bermula dari kanan ke kiri.
"Buat apa pakai jam, I sakit badan bukannya nak tengok jam," Sufian membantah dengan suara meninggi.
"Ini bukan jam biasa bang, ini jam ajaib tau! Boleh sembuhkan banyak penyakit, dibuat khas untuk orang yang malas makan ubat macam abang," Zurina separuh mengusik walaupun dia sendiri tidak tahu apa yang akan berlaku.
Hari pertama memakainya Surfian rasa pening-pening dan mabuk. itu baru tanda awal, belum tau lagi esok-esok macam mana," Zurina menjawab apabila Sufian mengadu keadaannya.
Setelah seminggu memakainya, Sufian tiba-tiba sakit kepala dan muntah-muntah. Tersembur darah berketul-ketul dari mulutnya.
"iNi semua kau punya fasal. Pakai jam untuk baik konon. Habis paru-paru aku berlubang, ini semua jam punya hal. Aku tak nak pakai benda ni," ugut Sufian.
"Tak apa nanti I tanya doktor," Zurina cuba menenangkan Sufian.
Zurina sebenarnya naik panik kerana dia tidak menduga sampai ketahap itu perubahan yang berlaku. Tergesa-gesa dia menelefon Dr. Hisham.
"Sufian muntah darah! Ada nanah keluar dari hidung juga,"
"Darah hitam ke merah?" tanya doktor.
"Merah, berketul-ketul," terang Zurina.
"Ini petanda baik, penyakit-penyakit lama keluar," tambah doktor.
Menurut Dr. Hisham, resdung yang dialami Sufian adalah punca utama hidungnya bernanah. "Muntah darah , menandakan terdapat benda asing dalam darahnya seperti racun, toksik daripada makanan dan ubat-ubat kimia. Kesan paling menakjubkan Sufian akan berhenti merokok selepas memakai jam ini, tengoklah nanti," kata Dr. Hisham.
"Banyak lagi penyakit boleh disembuhkan dengan jam ini – daripada masalah tak boleh tidur hinggalah penyakit kronik yang melibatkan saraf. Malah penyakit parkinson yang paling teruk pun pernah disembuhkan melalui pemakaian jam ini, insya-Allah. Apa lagi penyakit lain seperti halusinasi, saka dan gangguan jin mudah sangatlah," tambah Dr. Hisham.
"Gangguan itu adalah benda asing yang bukan semula jadi ada dalam badan kita. Jam ini berfungsi untuk menyingkirkannya dan memulihkan perjalanan darah serta keseimbangan tenaga dalam badan," jelas Dr. Hisham lebih lanjut.
"Saya pernah merawat seorang pesakit Parkinson yang teruk, bukan setakat anggota badan terketar-ketar tetapi lebih daripada itu. Pesakit saya ini boleh bangun menari tiba-tiba tanpa henti selama satu
jam. Otaknya sudah hilang kawalan terhadap pergerakan anggota badan.
"Apabila saya pakaikan jam, dia tidak lagi terketar-ketar dan boleh mengawal pergerakan. Ini kerana jam itu telah menstabilkan sistem kelenjar dalam tubuhnya," cerita Dr. Hisham.
Selain itu Dr. Hisham mengingatkan cara pemakaian jam juga perlu betul kerana ia akan mempengaruhi sifat semula jadi seseorang.
Menurutnya, lelaki mestilah memakainya pada tangan kanan. Jika dipakai pada tangan kiri, lelaki itu akan berperangai seperti perempuan, emosional dan sebagainya. Namun apabila dipakaikan disebelah kanan ia akan menguatkan lagi sifat kelelakian serta membuang sifat-sifat buruk seperti panas baran, stress dan tidak sabar.
"Perempuan pula kena pakai di tangan kiri. Jika tersalah pakai dia akan berperangai lebih lelaki daripada lelaki," terang Dr. Hisham.
Namun demikian Dr. Hisham meletakkan syarat kepada pemakaian jam tersebut. Bagi pesakit jantung dan buah pinggang yang telah menjalani pembedahan dan pemasangan pacemaker (bateri) ia dilarang sama sekali menggunakannya.
"Jam ini telah dirakamkan dengan gelombang elekkromagnetik yang berfungsi untuk menolak benda asing di dalam badan. Dan bateri itu adalah benda asing, jadi jam ini akan mematikan fungsi pacemaker secara tiba-tiba.
"Mungkin si pemakai boleh maut jika diteruskan pemakaiannya," terang Dr. Hisham.
 


BOLEH TEST POWER !!!

GUNA KINESIOLOGY
(MUSCLE TESTING BIO-FEEDBACK)


CARA PERTAMA :

i) SURUH KAWAN ANDA DEPAKAN TANGAN KANANNYA ATAS SIKIT DRPD ARAS BAHU
ii) ANDA TEKAN TANGAN KANANNYA DENGAN TANGAN KIRI ANDA SECARA LURUS
iii) PASTIKAN TAHAP JATUHAN TANGANNYA (KELEMAHAN TENAGANYA)
iv) SEKARANG SURUH DIA PEGANG JAM TAWAF DI TANGAN KIRINYA, DAN DEPAKAN SEMULA TGN KANAN
v) TEKAN SEMULA TANGANNYA, LIHATLAH TANGAN KANANNYA SEMAKIN KUAT MENAHAN TEKANAN ANDA


** RAHSIANYA IALAH SEMUA PERGERAKAN/PUSINGAN LAWAN JAM AKAN MENGHASILKAN TENAGA YG KUAT. RAHSIA ALAM SEPERTI PUTARAN PLANET, GALAKSI, TREK BALAPAN, PENARI BALLET, ICE SKATING, RADAR, BAYI DLM KANDUNGAN, DARAH ADALAH MENGIKUT PUSINGAN TAWAF. JIKA ADA JUGA YANG CUBA MENAFIKAN @ MEMPERLEKEHKAN FAKTA JAM INI SURUH DIA NAFIKAN KENAPA ALLAH SURUH TAWAF SEMASA DI MAKKAH IKUT LAWAN JAM ???


Mengikut pakar metafizik, pergerakan secara berlawan jam menghasilkan TENAGA POSITIF dan pegerakkan mengikut putaran jam akan menghasilkan TENAGA NEGATIF.
Pakar Metafizik juga percaya manusia mulai diserang sesuatu penyakit apabila electron dan proton di bahagian tertentu dalam tubuh bergerak mengikut arah jarum jam


Cara Isteri Kacau Air boleh merubah DUNIA.


Rumahtangga ANDA tidak damai?? Cuba intip bagaimana isteri anda mengacau air semasa membuat air teh atau kopi. Adakah isteri anda mengacau secara berarah jarum jam atau secara berlawan jarum jam? Setiap kejadian ALLAH swt di alam ini semuanya bergerak berlawan jarum jam. Mengikut pakar metafizik, pergerakan secara berlawan jam menghasilkan TENAGA POSITIF.


Di dalam kandungan para ibu, telur mengelilingi diri sendiri berlawanan dengan arah jarum jam. Sperma ketika mencapai indung telur mengelilingi diri sendiri berlawanan dengan arah jarum jam. Peredaran darah manusia mulai gerakan berlawanan dengan arah jarum jamnya. Perputaran bumi pada paksinya dan di sekeliling matahari secara berlawanan dengan arah jarum jam.


Apabila isteri, pembantu rumah dan pembantu office buat air dengan mengacau secara ikut jarum jam secara tidak sedar mereka memasukkan TENAGA NEGATIF kedalam minuman dan akan menghasilkan TENAGA NEGATIF di dalam rumah, tempat kerja, masyarakat dan negara.

Pakar Metafizik juga percaya manusia mulai diserang sesuatu penyakit apabila electron dan proton di bahagian tertentu dalam tubuh bergerak mengikut arah jarum jam.

TETAPI mengapa jam yang kita pakai dicipta bergerak ke kanan…adakah ini ciptaan gerakan FREEMASONS untuk menghasilkan TENAGA NEGATIF di dalam setiap manusia yang memakai jam tangan!!!
 
 
Di dalam Al-Quran, telah tuhan abadikan...
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
SISTEM TAWAF CIPTAAN TUHAN
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
ALIF:
Sesungguhnya...
1 hari dari hari sisi Tuhanmu,
adalah menyamai 1000 tahun dari yang kamu hitung.
[Al-Quran, Surat Ke 22, Ayat 47.]

BA:
Dia mengatur urusan dari langit ke bumi...
kemudian urusan itu naik kepadanya dalam 1 hari,
yang ukuran lamanya 1000 tahun menurut perhitunganmu."
[Al-Quran, Surat Ke 32, Ayat 5]

TA:
“”Malaikat dan roh...
naik kepada-Nya pada 1 hari...
yang kadar ukurannya adalah 50,000 tahun”
[Al-Quran, Surat Ke 70, Ayat 4]


Contoh2 kejadian yg mengikut hukum Allah
 
 


 



 
 CLICK THE LINK BELOW FOR THE DETAIL ABOUT :